Google Analytics

De missie van eZense is om internet marketing door middel van innovatieve dienstverlening transparant en meetbaar te maken voor het bedrijfsleven, waarbij doorontwikkeling en rendement centraal staan.

Google Analytics

Met Google Analytics kunt u meten wat er gebeurt op uw website, want Meten = Weten!

U kunt ontzettend veel meetbare gegevens en informatie uit de Google Analytics halen die voor u belangrijk zijn om een optimaal resultaat te halen uit zoekmachine optimalisatie!

eZense is Google Analytics Gecertificeerd. Dat betekend dat wij alle kennis in huis hebben voor en ruime ervaring hebben met het juist uitlezen van de Google Analytics gegevens. Hiermee maken we voor u inzichtelijk met meetbare resultaten dat zoekmachine optimalisatie werkt en dat u meer omzet kunt gaan genereren vanuit uw website.

Wat zijn de meetbare resultaten die u met Google Analytics kunt verkrijgen over uw website

  • Hoe lang is uw potentiele klant op uw website en is er een contactmoment geweest?
  • Inzicht in wat dat de “zoeker” op internet aantrekt om uw website “bezoeker” te worden
  • Welke pagina’s worden het best bekeken?
  • Via welke pagina maakt u de meeste klantcontacten?
  • Welke Dienst of Product trekt de meeste aandacht of verkoopt het beste?
  • Wat zijn de resultaten van de SEA, uw online google adwords campagne?
  • Welke ROI, Return on Investment heeft u behaald met online adverteren, SEA?
  • Op welke pagina haakt men het snelst af, is de inhoud, lees content, wel relevant?
  • Komt men via het zoekwoord op de juiste pagina binnen op uw website, de landingspagina?
  • Waar liggen u kansen tot succes?
  • Welke kleur, tekst, aanbieding, stijl heeft het beste resultaat?
  • Wat werkt het beste, een bel notitie, e-mail, aanvraagformulier of een combinatie?
  • Zijn uw gestelde doelen behaald en waar is bijsturen nog noodzakelijk?
  • Hoe reageert de internet gebruiker op nieuwe producten, welke Internet Marketing strategie werkt het beste?
  • Hoe populair is uw website?
  • Hoeveel bezoekers heeft u nu met de inzet van SEO?
  • Behoud u de verbeterde resultaten met Website onderhoud?
  • Bent u op de goede weg met uw nieuwe gestelde doelen of moet er worden bijgestuurd?
  • Met Google Analytics krijgt u inzicht en antwoorden waarmee nog betere resultaten kunt halen uit uw website met zoekmachine optimalisatie, SEO.

Van zoekwoord naar succes in vier stappen

  • Stap 1. Site Analyse, de nulmeting voorafgaand aan zoekmachine optimalisatie (SEO).
  • Stap 2. Zoekmachine optimalisatie, de strategie om uw vindbaarheid te vergroten. U krijgt inzichtelijk welke punten voor verbetering noodzakelijk zijn met de site analyse.
  • Stap 3. Internet marketing, internet advertenties, rechtstreeks gericht op uw doelgroep.
  • Stap 4. Website onderhoud, behaalde resultaten continueren en bijsturen van nieuwe doelstellingen.