De missie van eZense is om internet marketing door middel van innovatieve dienstverlening transparant en meetbaar te maken voor het bedrijfsleven, waarbij doorontwikkeling en rendement centraal staan.

24

Jul 2013

Hoe je zorgt voor positieve klantbeleving

door Sabine Rouwhorst-Hulshorst

Geschreven door Sabine Rouwhorst-Hulshorst van Pepers-pit.nl

(Her)ken je dat gevoel: je loopt een winkel binnen en je denkt: ‘Hé, dit is een prettige winkel!’ Zo’n winkel waar alles klopt: de producten, de medewerkers, de sfeer, de muziek, de inrichting, alles….. En je weet zeker dat je daar vaker zult gaan komen.

Meer dan een goed product

Of je nu een dienst of een product verkoopt, iedere ondernemer wil tevreden klanten en klanten die een positief beeld hebben van de onderneming. Het leveren van een kwalitatief goed product of dienst is daarbij een vanzelfsprekendheid. Maar wat kun je als organisatie doen om onderscheidend te zijn? En hoe zorg je voor positieve klantbeleving?

Lees meer